fett nice

Blev väckt kvart över sju imorses, men jag får skylla mig själv att jag lovade hänga med linn till skolan.
vi gick till skolan och letade efter tanten i buren men hittade henne aldrig efter en timme fick vi reda på att hon var på möte så vi fick vänta till kl blev 09.40 typ.

sjuk irriterande men men det är av klarat nu.

När jag kom hem satte jag på datorn och logga in på msn så vill inte internet fungera ordentligt lite frustrerande.
när jag kom in på mailen så fick jag reda på att jag har fått sommarjobb =D

ska vara passungdom på Hestra :D

Ne nu får jag fixa lite här hemma så jag hinner iväg till kärven.
Min sista dag btw så skönt:D

puss puss


Kommentarer
Postat av: Nea

HAHAHAH LOL! Jag har också fått ett sånt mail. XD Fast Byttorp^^

2009-05-14 @ 23:26:29
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0