Låt mig sova!

Gha hade sovmorgon i morses eller jag är rättare sagt ledig idag så ajg tänkte nu ska jag sova så länge jag vill men nej då det får jag visst inte.

1. Mor blåser håret och är inte tyst för 5 öre. sjukt irriterande kl var ju bara 6.30 typ
2. Fick sms kl 8.10 där det bara står "hej"
3. Sen typ vid 9.40 ringer en telefonförsäjare och är jätte tyken i tel. 
    Han- Hej jag jobbar för blablabla. Är det Carina jag pratar med?
    Jag - morgon trött va jag men ändå trevlig. Nej tyvärr, det är hennes dotter.
    Han - Klick
Han la alltså bara på. Jag blev skit förbannad la mig i sängen
4. Efter typ fem min efter att Han den elaka ringde fick Jag sms igen "Jag ser de snöar, jag ser de snöar, det var väl roligt hurra. Tjoho" fick de av Linn.
Ifs var det ganska roligt sms men nu var hela min sovmorgon förstörd så jag låg i min säng och surade men sen insåg att det inte var någon mening att ligga där, utan satte mig vid datorn:D

Gjorde mig en bamse frukost innan. den innehöll:
Hönökaka med skinka på
Yoghurt med mussli
5 pepparkakor
3 köttbullar
3 digestivkex
Ett glas juice

Tror jag ska stå mig hela dagen eller iaf ett tag till:P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0