regn :O

Du menar inte att det ska regna hela sommaren.

Sitter här just nu vid datorn och kollade ut genom fönstret och regnet bara öser ner.
Hela dagen har det varit fint, men då var jag, Linn och Nea på byttorp på info om passungdom.

Hoppas det regnar när jag ska börja jobba och slutar när jag slutar, för då har jag resten av dagen på mig och sola=D
Fast så kommer det säkert inte blir det kommer säkert regna hela sommaren och på midsommar kommer de att oska eller nått.

Blir så trött på regnet, finns ju ingen ting att göra hemma förutom att sitta vid datorn och det är ju inte bra..

Aja ha det så bra ska gå ner till Linn och hoppa i vatten pölarna för det är det roligaste med regn!

Puss heej

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej då, det ska inte regna hela sommaren. Det ska bli STRÅLANDE väder nästa vecka när vi börjar jobba.. ;)

2009-06-17 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0