Fest

Var fest hos mig igår =D
Vi hade as kul, eller aa ialla fall jag, även om någon säger inga namn välte ner en lampa så att den gick sönder.
Några glas som hälldes ut på golvet men äsch vad gör de när man är full å gla.
de som var där var Nea, Alex, Afroo, Martin, Robin, Linda och en andra massa tjejer som jag inte kommer ihåg namnen påxD


Jag och Nea =)

Jag och nea på bilden



När kl var typ 2 skickade nicklas sms och frågade om jag ville hänga med han hem. Jag sa ja visst kan jag göra det.
När jag träffar han och Svenne på södra så är han as packad inte kontigt när han har varit på krogen, men ialla fall när vi satt på bussen så satt jag och Svenne och snacka med Nicklas men efter ett litet tag så fick vi inget svar utan då hade han däckat =S tråkmåns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0