Jävla jul helvete!!!

Åh har sån jävla jul stress kan inte ta det lugnt!!!
Har massa julklappar kvar att köpa och vad faan ska jag hitta på till alla då!? sen nu så kan inte nicklas den jävlen träffa mig idag för han var tvungen att åka hem med någon jävla byrå så kommer inte träffa han förän på måndag =(
Jag måste även städa hela mors lägenhet eftersom det har varit lite fest här så det är lite stökigt och klippigt på golvet eftersom två av mina kompisar var väldigt klantiga och råkade hälla ut några glas (nämner inga namn) =D
sen så måste jag hitta kläder som jag ska ha på nyår och julafton!!! åh faan vad det är mycket kommer typ att dö!!
eller seriöst jag kommer att dö idag eftersom att jag åt ingen frukost i morses för att mor har ingen mat hemma ( har varit ensam i två veckor nu) och ajg ska hem till min syster kl 15 och är typ hemma hos henne vid 18 tiden eller nått så ajg komer väl få mat då! jävlar alltså jag mår inte bra =( önskar du kunde sitta här vid min sidaoch hållla mig i handen nu och säga at det ordnar sig. men nej du är inte här och det är väldigt tråkigt.

aja ha det bäst puss<3

Kommentarer
Postat av: Nea.

Tack för att du inte nämnde mig och Afroo..



Eller, ojj.

2008-12-18 @ 21:06:37
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0