nice

har håltimma nu i 2 timmar, sitter och gör ett jävla turism arbete men det är tur att jag har en så snäll klasskamrat som hjälper mig. tobias heter han.
Måns spelar ett jävla delfin spel men han suger på de!!! han är en loser :P hiihh
Fick redan på innan att jag visst skall vara med på badminton tävling i skolan :S aja får la hoppas på det bästa men jag kommer ju att torska.
Btw skanar sofia as mycket har inte träffat henne på jätte länge nu!!! gumman vi måste ses snart.

puss och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: sofia, du vet vem ;)

Måns är skruvad!! haha xD



Ja det var banne mig längesedan 8P Fasst nu träffades juh igår iofs ;P tihi! Men vi får ta och träffas på lovet massa nu :D Puss pårej<3

2008-12-17 @ 17:50:23
URL: http://walkalone.blogg.se/
Postat av: Nea.

Hahaha, Nea klarar allt vetty. :D

2008-12-18 @ 21:07:10
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0