sofia är duktig

Ja som jag skev innan skule jag ju träffa Sofia och Nicklas, så blev de träffade lite mer folk oxå:D

När jag och Sofia gick till lundby visade hon vad hon hade lärt sig på sin bräda:D
Hon kunde åka och det är ju skit bra:D

För en annan som inte ens kan stå på en bräda så är det ju inte så lätt.
Hon är klart mycket bättre än mig.

När vi väl var på lundby så ville vi att hon skulle testa att åka ner för en sak vet inte vad det heter men ialla fall:P

Först klarade hon det inte, men sen så är Sofia ganska envis så att hon klarade de tillslut.

Hon är så duktig=D Happy face till henne!

Sofia skall åka ner för den där saken som jag inte vet vad den heter:P

Aja nu ska jag sova ska ju iväg till Herrljunga imon igen.

Puss Puss och sov gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

WEEEIJ! vad duktig jag är! happyface :) <33

2009-04-27 @ 10:54:04
URL: http://walkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0