Helgen

Fredag

Började skolan 8
Hade religion
Hade språk  på Sven Eriksson
Slutade 11
träffade jossan i stan och sen hängde hon med hem
Bakade muffins
Tränade tennis 17-18
Hem fixa iordning mig
Hem till Afroo och chilla med massa gött folk

Lördag

Var på kalas hos min kusin som hade fyllt 14. Grattis, grattis till henne
Åkte ut till min bror för att kolla på deras hus som de ska hyra.
Tog hand om hampus samtidigt vi gick och kollade på huset
Åkte hem och tog det lugnt sen åt jag lite mat
Gick ner till stan vid 17 tiden för att träffa Putte
Åkte hem till han och kollade film
Sen ringde jag hem för att jag ville inte ta bussen, så Anders fick komma och hämta mig

Söndag

Vaknade
Hade en jätte tråkig föriddag tills Afroo ringde
Gick ut träffade henne och Nea för de skulle fota, jag blev assistent
Gå in på Diiite.blogg.se om ni vill se bilder
De hängde med mig hem
Så dem åt pizza medans jag började baka bullar
Efter ett tag gick de hem och lämnade mig med bullbaket
Jag klarade mig bra
Efter en stund kom Putte förbi för att säga hej då innan han skulle till skövde
Senare på kvällen snackade jag med afroo så hon, nea, alex, linn, tim och jag gick ut och fika
somnade hyfsad tidigt

Hoppas ni fick en lika bra helg som mig
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0