Onsdag!!!

Idag på morgonen i skolan hade vi idrott.
Vi skulle typ spela någotkonstigt spel men det var kul, men man fick springa som en jävla idiot.
Så när jag sprang så gjorde jag nått så ajg har fått ont i mitt knä igen..
Jävla bajs oxå..

Andra lektionen bråade jag med svenska läraraen för att hon tvinga mig eller inte tvinga men aa,
 sa åt mig att göra saker som jag inte ville och då blev jag arg...

Trejde lektionen hade vi turism kännde mig jätte duktig´.
Skrev nästan två hela sidor *Stolt*
Jessica satt och skratta åt mig för jag satt och sjöng hela tin =D
Sen så när jag inte orka sjunga mer så sluta jag och då slutade ju hon skratta, men istället för att skratta så peta hon på mig med jämna mellan rum på axeln.
det var lite jobbigt men lite små kul..

Efter skolan hängde Afroo med mig hem.
Mor var visst redan hemma för att hon var typ yr eller nått så hon orkade inte jobba..
Sen så bakade jag och Afroo gaffelkakor det var mums:D
Nea och Alex kom när kakorna var typ klara så aa kakorna försvann ganska fört.
Fast det var inte bara de som åt jag åt faktiskt oxå=P

haha ha en super bra kväll.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, jaa det lät som en ganska kul dag ändå ;)Lite för flummigt för min del kanske :P

hohoho

2009-02-18 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0