Tjolahopp på er

Oj det var visst ett jävla bra tag sen jag blogg...
Fy skäms på mig..

Förra veckan var det sport lov =D
Jag har gjort om i mitt rum. det blev tre typ gråa väggar och en fond vägg med blommor på eller aa de är svårt att beskriva.

På tisdagen var jag för fösta gången i hela mitt liv ute och körde bil..
det gick jätte bra är stolt över mig själv =P

På alla hjärtans dag så var Nea, Afroo,Jag, Alex, Viktor och putte hos mig.
Afroo och Nea skulle göra amerikanska pannkakor men de såg inte så goda ut så jag gjorde våfflor..
Vi kollade på två filmer elelr var det tre jag kommer inte ihåg.
Det var iaf:
Lilla sjöljungfrun
Hot shott 2

I söndags så körde jag bil med far det var nice.
Fick köra runt på Kristineberg, det var skojjsigt.
När jag vad klar med det så åkte jag till Josse och hälsade på sen hängde hon me hem för att gymma.

Skolan började i måndags........

Jag var hyfsat pigg iallafall men sen blev ajg bara mer och mer trött höll på att somna på psykologin =S Uosp

När jag kom hem från skolan läste jag ut mig bok.




Blev jätte arg på slutet.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0