Bläääää

Hej på er alla!

Oj har visst inte bloggat på länge kom jag på nyss =P

Igår var jag i Svenljunga och firade Ida som fyllde 18 i onsdags.
Vi hade super trevligt, eller iallafall tycker jag de xD
Vi åt fläskfilé och hasselbacks potatis och massa sås och grönsaker.

Idag har jag kollat på färg och matta in till mitt rum, eftersom att min snälla fader vill göra om där innen nu:D 
Sen så har jag typ städat hela lägenheten och så klart kommer far på den dummaste idén att han skall riva ner sin garderob så det blev as stökit sen iallafall =(

Sen så ringde jag afroo och frågade om hon ville komma och göra mig sällskap och det ville hon, så hängde josse på oxå. väldigt trevlig.

Och nu, så sitter jag bara här med datorn i knät och har as tråkigt kom och rädda mig någon !!!!!!!

Puss på er gullungar

Kommentarer
Postat av: Nea.

Seg bloggarN^ ;)

2009-01-26 @ 18:08:22
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0