mjaou

Jaha idag har man då varit i skolan, så tråkigt..
Första lektionen var hotellkunskap. jag fattade verkligen ingen ting vad vi skulle göra så jag sket i vad hon ta och satte mig och kolla på andra avenyn istället:D
Det var kul jävlar vad mycket som hände.
Fast det kunde man ju räknat ut att det var hamsa som var pappan:P

Efter de så hade jag lunch.
Åt inte i skolan eftersom det var köttfärsås och spagetti.
Köttfärsen är jätte äcklig, för istället fr att det ska vara vanligt så är det typ köttklumpar som ser ut som fyrkanter och luktar äckel.
Spagettin är jämt överkokt eller så är den stenhård:S
Så jag gjorde Jossan sällskap istället..

Sen hade vi psykologi, det var kul.
Satt och kollade film sen så skulle jag haft prov emn jag har inte pluggat ordentligt så ska göra det på måndag istället:P
Eftersom jag och Jessica inte skulle göra det gick vi ner till biblan och hade skoj..

Jessica hittade ett kvitto i min plånbok från igår.
På kvittot stog de Yallabanmangap, det var lite kul så vi satt och asgarvade åt de..
Sen kom John och var lite social tills han skulle till sin lektion.

Efter skolan åkte jag ner till stan gick upp till bilskolan och var på handledarkurs.. det var jätte intressant men ändå uttråkande. 
Så nu är det bara för mig att ge sig ut i trafiken, jag säger bara SE UPP FÖR HÄR KOMMER JAG!
Hahha


Puss på er ska sova nu är as trött och ont i huvudet.  

Kommentarer
Postat av: Lollo

fin header du har!

2009-02-01 @ 17:18:13
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Dilan balle äppelmos.

Jättefin blogg.

Vad gör du :) ?



p-e-a-c-e

/ www.mramin.blogg.se



2009-02-01 @ 19:45:05
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0