oj då

Länge sen jag uppdaterade er nu.
I helgen har jag varit med afroo vi har tagit en massa roliga bilder kollat på film och typ städat hennes vind:P

Igår så gjorde jag en jätte god milkshake med jordgubbar, mums säger jag bara
sen efter att jag hade druckit upp den så var det bara att fortsätta att plugga läste psykologi  som jag har tills idag.
det är sjukt mycket att göra denna veckan :
Tisdag engelska prov
Torsdag prov i spanska, engelska glosförhör och svenska redovisning,
Fredag ingen ting, men jag måste läsa i min bok eftersom den skall vara klar tills nästa vecka och då skall den redovisas oxå =S
ouups måste nog plugga

Fy faan vad tråkigt det är med hotell sitter bara här och slösar tid.
Fattar inte ett dugg vad vi ska göra och läraren kan inte förklara heller för hon verkar inte fatta nått själv.
Dessutom bryter hon på finksa så att det blir ännu jobbigare.

Attans vad jag är trött, håller på att somna =)
Så kommer jag inte hem förän typ halv sju eller nått och då måste jag plugga.
Idag ska jag vara i skolan till 16.10 och sen så ska jag till bilskolan för vi ska ha teori, vi = jag, afroo och jessica


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0