Utmanad

Jag blev utmanad av Nea

Fyra tv program jag brukar se:

  1. Andra avenyn
  2. House
  3. Two and a half men.
  4. Grey's anatomy
Fyra saker jag gjorde igår:
  1. Sov
  2. Åt mat 
  3. Kolla tv
  4. Prata i tel
Fyra saker jag längtar till:
  1. Jag blir rik
  2. 18-årsdagen.
  3. När jag får körkort
  4. Sommaren
Fyra saker som står på min önskelista:
  1. Pengar
  2. Bil 
  3. Dator 
  4. Godis

Fyra saker jag avskyr:

  1. När folk går bakom ryggen
  2. Kommer inte på nått nu
Fyra saker jag tycker om att göra:
  1. Vara med vänner 
  2. Träna
  3. Äta godis
  4. Bada
Fyra saker jag åt i går:
  1. Mackor 
  2. Äpple
  3. Choklad
  4. Kycklingrulle
Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:

     1. Jessica
     2. Linn
     3. Sofia
     4. Den som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0