Stor städning

Var i skolan i bara en timma idag, hur skönt som helst.
Fast det var ganska drygt, satt i aulan och lyssnade på vå gubbar som kom från Egypten.

När jag kom hem från skolan fick jag typ ryck och resade allt jag har i mitt rum. har inte stort rum men ändå får det plats så förbaskat mycket saker:P
Skurade golvet lister och fönstret. Sen ställde jga tillbaka sängen fast på andra sidan av rummet tog bort min lilla byrå och gjorde en mysplats på golvet, med täcken och kuddar och lampor:D
hoppas jag bara inte går in i väggen när jag ska upp ur sängen imon.

Btw vet inte hur jag ska göra!?
Mor vill att jag ska hänga med henne och Anders till Alingsås och typ kolla på lampor i mörkret. Okej visstd et kan vara jätte fint men det är ju så himla kallt ute.
Eller ska jag vara hemma och göra varm choklad och äta pepparkakor?

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0